Terugkeer & Exchange

Wij zullen de goederen voor de scheepvaart te controleren en bieden tracking nummer voor alle verzonden producten. In onze winkel, uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit voor de lange termijn zakelijke relatie tussen ons. Wij bieden een terugkeerbeleid voor klanten die niet tevreden zijn met hun producten. Er zijn een paar richtlijnen die moeten worden gevolgd om ervoor het rendement / uitwisseling soepel te laten verlopen.

1、vorens terug te keren, dan kunt u een e-mail met ons op voor het retouradres, evenals een terugkeer vergunning. En lees dan het volgende beleid eerste:

A. Stuur ons een email voor een terugbetaling of omruiling binnen 3 dagen na aankomst, zijn een reden voor een terugkeer en tegelijkertijd een foto voor onze referentie.

B. Na ontvangst van het pakket, dan kunt u zorgvuldig onderzoeken uw product. Als je een slechte kwaliteit van het product ontvangen, neem foto's van het product en stuur het terug naar ons binnen 14 dagen na ontvangst.

C.The gekochte producten zullen niet worden gerepareerd, vervangen of geretourneerd gratis als de kwaliteit problemen worden veroorzaakt worden menselijke factoren of vermijdbare schade.

2、Als u het bestelde product terug te sturen, Gelieve een nota met de volgende informatie:

1) bestelnummer

2) Product Code / Naam van het product

3) Details van de reden van je uitwisseling

4) een terugbetaling of omruiling als de oplossing

Restitutie zal worden bijgeschreven op de originele manier van slechts betaling. Een 5% administratiekosten zal worden afgetrokken van de restitutie. De vervanging zal worden verzonden pas na het geretourneerde artikel is ontvangen. Nadat wij uw pakket te krijgen, zullen wij contact met u op.